31 Ekim 2013 Perşembe

Benim Hala Umudum Var 18.Bölüm Fragmanı izle 7 Kasım


Benim Hala Umudum Var 18.Bölüm Özeti

Umut ve Hakan’ın baş başa yemeğe çıktığını düşünen Ozan kıskançlık krizi geçirir. Ozan ise Umut’un verdiği tepki karşısın da Hakan’ın Umut’ a aşık olduğu gerçeğini söylemek zorunda kalır. Umut oyunculuktan vazgeçmek istese de Hakan’ın konuşmasıyla hayallerinin peşinden koşmaya devam eder. Hakan yaşadığı hayal kırıklığıyla Duyguyla yeni bir ilişkiye başlamayı dener. Ozan ise aşk acısını unutmak için kendine işlere verir. Dertlerini Marka Uzmanı Melis ile paylaşır...
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 7 Kasım'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 18.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-18-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder