20 Ekim 2013 Pazar

Bir Aşk Hikayesi 27.Bölüm 2.Fragmanı 22 Ekim


Bir Aşk Hikayesi 27.Bölüm Özeti

“Bu gün senin yanında olmak istiyorum... Olucam da... Yarın n’olur bilmem... Canım isterse kalırım, istemezse giderim...” diyen Ceylan hayatında ilk defa yarını düşünmeden yaşamaya karar verir. Ve soluğu Korkut’un yanında alır. Bu yol onu nereye götürürse gitmeye razıdır ama elbette başına geleceklerden habersiz. Korkut’sa iyice köşeye sıkışmıştır. Memduh kendine gelir gelmez vurulduğunda Korkut’un sözlerini anımsar. Şüpheyle Korkut’u çağırtır ve gerçeği ister “Vurulduktan sonra... Bişey duydum... Oğlumun sesi sandım önce... Herhalde dedim Demir’in yanına gidiyorum. Sonra seni gördüm. Baba diyen sendin değil mi?” Diğer tarafta Gönül, Korkut’un annesini bulmak için uğraşmaya devam etmektedir. Sonunda Hakkı’nın bir şeyler bildiğini düşünerek onunla konuşmak ister. Aynı anda Hakkı da Emine’nin oğlunu ve kardeşini bile hatırlayamıyor olmasına dayanamaz ve annesine kavuşması gerektiğini düşünür. Sonunda Hakkı tüm gerçeği itiraf eder… Ama kime?..


FOX TV'de 22 Ekim'de ekrana gelecek olan bir aşk hikayesi 27.bölüm fragmanı izle yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/bir-ask-hikayesi-27-bolum-2-fragmani-izle.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder