8 Ekim 2013 Salı

Ben Onu Çok Sevdim 6.Bölüm Fragmanı izle 22 Ekim Salı

Ben Onu Çok Sevdim 6.Bölüm Özeti 1950 senesinde Demokrat parti hükümetiyle iktidara gelen ve başvekil olan Adnan Menderes'in dönemin çalkantılı süreçlerinde yaşadığı siyaset yolculuğunun anlatıldığı Ben Onu Çok Sevdim, izleyenlere Kore savaşı, Sovyetler tehdidi, Nato'ya giriş süreci ve hükümeti devirmeyi planlayan cunta yapılanmasının su yüzüne çıkmasıyla gittikçe zorlaşan siyasi atmosferin bir panaromasını sunuyor. Çocuklarına ve eşi Berin Menderes'e sonsuz bağlı olan Adnan Menderes'in her türlü zorluğa birlikte göğüs gerdiği ailesi, yakın çalışma arkadaşları ve büyük bir aşka düştüğü Ayhan Aydan anlatılıyor. Halkının gözü önünde asılmış bir başvekilin darağacına yürüdüğü yola tanıklık edeceğiz, aziz hatırasına saygıyla. .
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


ATV'de 22 Ekim'de ekrana gelecek olan ben onu çok sevdim 6.bölüm fragmanı için yayınlanan fragmanı sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/ben-onu-cok-sevdim-6-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder