8 Ekim 2013 Salı

Benim İçin Üzülme 37.Bölüm Fragmanı 22 Ekim Salı

Benim İçin Üzülme 37.Bölüm Özeti Farklı hikayesi ve güçlü oyuncu kadrosuyla geçtiğimiz sezona başarılı bir giriş yapan ve kısa sürede Salı günlerinin en çok izlenen dizisi olan Benim İçin Üzülme, yeni sezonda Show TV ekranlarında izleyicisiyle buluşacak. Yine Salı günleri saat 20.00'de yayınlanacak olan dizi, ikinci sezonunda da izleyenleri ekrana kilitleyecek. Benim İçin Üzülme'nin yeni sezonunda neler yaşanacağı ise büyük bir merak konusu..
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Show TV'de 22 Ekim'de ekrana gelecek olan benim için üzülme 37.bölüm fragmanı için yayınlanan fragmanı sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-icin-uzulme-37-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder