10 Ekim 2013 Perşembe

Benim Hala Umudum Var 16.Bölüm Fragmanı izle Star TV

Benim Hala Umudum Var 16.Bölüm Özeti

Umut ve Ozan’ın sözlendiklerini öğrenen Hakan duygularını anlatmaktan vazgeçer. Ozan Tefeci’nin borcunu ödemek için ayırdığı parayı nişan hazırlıklarını yapması için Musa’ya verir. Musa nişan için gereken her şeyi organize eder. Nişan davetlilerinin arasında Hakan, Asude, Beril ve Rüzgar da vardır. Emel ve Ragıp gizlice nişanı izler. Nişanın davetsiz misafiri Yahya herkesi şok eder. Asude yeni asistan alımı için görüşmelere başlar fakat işler umduğu gibi gitmez. Beril’i geri getirmek için elinden geleni yapar. Hale’nin yaşadığı saldırının şoku atlatamaması Musa’yı derinden üzer. Saldırganın cezasını kendi vermeye karar verir..
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 17 Ekim'de ekrana gelecek olan benim hala umudum var 16.bölüm fragmanı için yayınlanan fragmanı sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-16-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder