24 Ekim 2013 Perşembe

Benim Hala Umudum Var 17.Bölüm 31 Ekim Fragmanı


Benim Hala Umudum Var 17.Bölüm Özeti

Hakan vuruluyor! Yahya’nın silahından çıkan kurşunla Umut’a kendini siper eden Hakan vurulur. Ozan da herkes gibi şoktadır, öfkesi üzüntüsü birbirine karışır. Umut Hakan’a yardımcı olabilmek için evine gider. Bu durum Ozan’ı daha da sinirlendirir. Yaşanan son olaydan sonra Musa evden taşınmak gerektiğini söyler ve yeni bir ev bakar. Taşınma telaşı sarar herkesi. Umut Ozan’ın doğumgününü hatırlamasını bekler fakat Marka Uzmanı Melis ile kendini işe kaptıran Ozan günün öneminin farkında değildir. Asude Umut’a sürpriz doğumgünü kutlaması yapar. Hakan da şans eseri bu kutlama katılır..
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 31 Ekim'de ekrana gelecek olan benim hala umudum var 17.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-17-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder