1 Ekim 2016 Cumartesi

Bana Sevmeyi Anlat 6.Bölüm Fragmanı 6 Ekim Cuma

Bana Sevmeyi Anlat 6.Bölüm fragmanı izle fox tv bana sevmeyi anlat 7 Ekim cuma bana sevmeyi anlat Bölüm Fragmanı yeni bölümde neler yaşanacak? Haşmet ile olan büyük karşılaşma Leyla ve Alper üzerinde şok etkisi yaratırken Gürkan’ın da dahil olması ile durum gittikçe gerilimli bir hal alır. Haşmet’in birden bire Leyla’nın iş yerinde karşısına çıkması, ortada bir cinayetin olmaması, Alper ve Leyla’nın birbirlerine duydukları güveni de gözden geçirmelerine neden olur. Haşmet emin adımlarla planını işletirken, Alper’in soru işaretleri, şüpheleri çoğalmakta dolayısıyla Engin ile de soğuk rüzgarlar esmeye devam etmektedir. Hakverdi için arama kurtarma çalışmaları sürmekte fakat umutlar tükenmektedir. Canan’ın dergi grubunun 25.yıl yemeği Haşmet’in restoranında gerçekleşecektir. Ve bu organizasyon; Alper, Leyla ve Haşmet için taşları yerinden oynatacak, unutulmayacak bir gecenin habercisidir… Türkiye'nin en çok ziyaret edilen fragman sitesinde tüm fragmanlar anında sizlerin seyrine sunulmaktadır. Fox Tv ekranlarında yayınlanan bana sevmeyi anlat fragmanı konusu, oyuncuları, bölüm özeti ve yeni yayınlanan son bölüm fragmanı izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder