18 Şubat 2014 Salı

Benim Hala Umudum Var 33.Bölüm 25 Şubat Fragmanı


Benim Hala Umudum Var 33.Bölüm Özeti
Zeliha’nın vurulmasıyla herkes şok olur. Ozan ve Umut hastaneye koşar. Zafer ve Yelda derin bir üzüntü yaşar. Kısa süre de taburcu olan Zeliha’nın aklı hala Yelda da dır. Ozan, Umut’u Melis’in evine götürür.Umut Ozan’ın doğacak çocuğunu kabul edeceğini söylese de yaşanalar için üzgündür. Hakan öfkesiyle başa çıkamaz. Kendini işlerine adar. Bar’ın sahibi Cihan Yelda’nın gözünü boyar.Yelda artık oraya ait olduğunu düşünmektedir. Umut annesinin isteğini kırmayıp son kez Yelda’yı vazgeçirmek için Ozan ile bara gider. Yelda’nın tepkisi sert olur ve Umut ile kavga eder. Rüzgar abisinin halini gördükçe üzülür. Umutla konuşması için onu ikna eder. Hakan Umut’u bulur ve içinde biriktirdiklerini söyler. Hakan’ın Rüzgar hakkında söyledikleriyle savunmasız kalan Umut, Rüzgar ile konuşmaya karar verir. Rüzgar’ın Emel’i öldürdüğünü itiraf etmesiyle Umut ne yapacağını bilemez.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.

FOX TV'de 25 Şubat'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 33.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-33-bolum-fragmani-25-subat.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder