11 Şubat 2014 Salı

Benim Hala Umudum Var 32.Bölüm Son Bölüm 18 Şubat


Benim Hala Umudum Var 32.Bölüm Özeti
Umut ve Hakan’ın nikah günü gelir. Umut gelinliğinin içinde nefes alamamaktadır. Hakan ise Ozan’ın söylediklerini hatırladıkça gerilir. Nikahtan dakikalar önce Ozan’ın nikah mekanına gelmesiyle herkes gerilir. Ozan’ın olaysız bir şekilde gidişiyle biraz rahatlasalar da, Umut son dakika da evlenmekten vazgeçer ve nikah masasından kaçar. Herkesi sakinleştirmek ise Umut’un hep yanında olan Asude’nin işidir. Umut’un nikahtan kaçtığını fark eden Ozan ise arabayla yolunu keser. Umut Ozan’a karşı koymaya çalışsa da başarılı olamaz. Ozan Umut’u kimsenin onları bulamayacakları bir otele götürür. Hakan’ın ses kaydını dinlemesi için Umut’a verir. Umut’un kaçması Hakan için tam bir yıkım olmuştur. İşlerine dört elle sarılır. En büyük yardımcısı kardeşi Rüzgar olacaktır. Selda, Yeldanın nerde çalıştığını Zeliha’ya söyler. Yelda’nın zorla çalıştırıldığını düşünen Zeliha mekana gider ve Yelda’yı ikna etmeye çalışır. Zafer, Korumalar ve mekan sahibinin araya girmesiyle işler çığırından çıkar ve polis gelir, karakolluk olurlar. Yelda’nın kendi isteğiyle Bar da şarkı söylediği anlaşılır. Fakat Zeliha kızını orada bırakmamakta kararlıdır. Yelda’yı almak için tekrar Bar’a gider, Bodyguardlar ve Zafer Zeliha’ya müdahile eder. Duyulan 1 el silah sesi ise olayların akışını değiştirir.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.

FOX TV'de 18 Şubat'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 32.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-32-bolum-fragmani-18-subat.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder