4 Şubat 2014 Salı

Benim Hala Umudum Var 31.Bölüm Fragmanı 11 Şubat FOX


Benim Hala Umudum Var 31.Bölüm.Bölüm Özeti
Hakan, Emel’e Rüzgar’ın çarptığı gerçeğini Umut dan saklamaktadır. Umut’un hayatına yön verebilmek için yeni bir kariyer planı hazırlar. Artık Asude’nin ajansına bağlı olmayacaktır. Hakan’ın Asude’ye bunu söylemesiyle Asude çılgına dönse de Umut’un kararıyla çaresiz kalır. Annesinin ölümüyle derinden sarsılan Ozan, babasına; annesinin kazadan önce onu aradığını ve söyledikleriyle ne anlatmak istediğini sorar. Ragıp ise Özen ile olan ilişkisini deşifre etmemek için Ozan’a yalan söyler. abasının anlattıklarıyla Ozan artık Hakan’ın hayatındaki her şeyi elinden aldığını düşünmektedir. Hakan’dan intikamını almak için bir planı vardır. Ona yardımcı olacak tek kişi ise Asude dir. Umut Rüzgar’a yardım etmek için elinden geleni yapsada başarılı olamaz. Anne ve babasını da trafik kazasınd kaybeden Rüzgar bu tramvayı atlatamaz ve öfkesini Hakan’dan çıkarmaya çalışır. Zeliha ve Hale Umut’u evlilik kararından vazgeçirmeye çalışsa da başarılı olamazlar. Nikah günü yaklaşmaktadır.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.

FOX TV'de 11 Şubat'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 31.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-31-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder