5 Aralık 2013 Perşembe

Benim Hala Umudum Var 12 Aralık Fragmanı 23.Bölüm


Benim Hala Umudum Var 23.Bölüm Özeti
Umut ve Ozan’ın evliliğine büyük darbe! Hakan’ın başı eski oyuncusu Demet ile derttedir. Demet sektöre geri dönebilmek için her şeyi yapar. Hakan’ı Demet’ten kurtarabilmek için Duygu harekete geçer. Melis hamile! Ozan ve Umut’un aşkı dolu dizgin devam etmektedir. Zafer’in Ozan’ı taciz etmesi ve Melis’in hamile olduğunu söylemesiyle rüya bozulur. Ozan’ın hareketlerinden şüphelenen Umut takibe başlar. Mete kalp krizi geçirir. Hastaneye koşan Asude kalp krizinin sebebini öğrenince çılgına döner. .
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 12 Aralık'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 23.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-23-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder