10 Aralık 2013 Salı

Ben de Özledim 9.Bölüm Star TV 18 Aralık Fragmanı izle


Ben de Özledim 9.Bölüm Özeti
Ekip hep birlikte yeni dizilerinin ilk bölümünü izlemeye gider. Yeni işin heyecanı içindedir herkes. Ancak beklemedikleri bir sürprizle karşılarlar. İşler, felaket dominosu gibi birbiri ardına kötü gitmeye başlar. Ali evini, Serkan ise teknesini kaybetme noktasına gelir. Ellerinde yalnızca yapımcıları Şenol'dan aldıkları para kalmıştır. Ekip her şeye sıfırdan başlayarak yeni bir hayat kurmaya karar verir..
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 18 Aralık'da ekrana gelecek olan ben de özledim 9.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/ben-de-ozledim-9-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder