7 Kasım 2013 Perşembe

Benim Hala Umudum Var 19.Bölüm 14 Kasım Fragmanı


Benim Hala Umudum Var 19.Bölüm Özeti
Ozan Umut’un oyunculuğa ve Hakan ile çalışmaya devam etmek istediğini öğrenir. Ozan’ın Umut’a olan güveni sarsılmıştır. Umut ise Ozan’ın suçlamaları karşısında nişanı atar. Hakan hayatına Duygu ile yeni bir yön vermeye çalışır. Asude’nin verdiği fikir ile Duygu; ilişkilerini Hakan’a açıklatmak için bir yol bulur. Yelda’nın internette yayınlanan video klibini öğrenen Musa duruma müdahle eder. Zafer ise Hale ile Musa’nın yakınlaşmasına sert tepki gösterir.Hale evi terk etmeye karar verir..
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 14 Kasım'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 19.bölüm fragmanıyayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-19-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder