8 Kasım 2013 Cuma

Ben de Özledim 4.Bölüm Fragmanı 15 Kasım izle


Ben de Özledim 4.Bölüm Özeti
Oyuna gelen Akif ve Pusat artık daha büyük bir hırsla Zekai'nin peşine düşer. Cahit'e ulaşmak için, önce Zekai'yi bulmaları gerekir. Heyet'in verdiği 24 saat dolmak üzereyken Akif, Cahit'i yakalayabilecek midir? Safiye'nin tek amacı, abisinin ölümünün ardından yeğeni elif'i bulmaktır. Peki, Cahit Safiye'ye hangi büyük sırrı açacaktır? Bu sırrın karşılığında Safiye Cahit'e yardım edecek mi? Sevdiklerinden uzak bir hayat süren Polat Alemdar gerçekleri söylemeden daha ne kadar dayanacak? Büyük Üstad ortaya çıkacak mı? Poyraz, Kara'nın hayattaki en değerli varlığını elinde tutar. Kara'nın planı torununu kurtarmaya yetecek mi? Murat ölüm tehlikesinden yeni kurtulmuşken bu sefer kimler, neden peşine düşecek?...
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 15 Kasım'da ekrana gelecek olan ben de özledim 4.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/ben-de-ozledim-4-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder