3 Ekim 2013 Perşembe

Benim Hala Umudum Var 15.Bölüm Fragmanı Star TV

Benim Hala Umudum Var 15.Bölüm Özeti Umut ve Hale Zafer’in evine döndükleri için mutsuzdur. Ozan ailesinin bütün itirazlarına rağmen Umut’u istemeye gider. Hakan ise her şeye rağmen hislerini Umut’a anlatmaya karar verir. Hale yaşadığı korkuyu üstünden atamaz. Musa ise hem Hale’ye yardım etmek hem de hatalarını telafi etmek için elinden geleni yapar. Asude Leina’dan öcünü alır, fakat Beril’in yokluğu nedeniyle bütün iş yükü üstüne kalmıştır.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 10 Ekim'de ekrana gelecek olan benim hala umudum var 15.bölüm fragmanı için yayınlanan fragmanı sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-15-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder