1 Ekim 2013 Salı

Ben Onu Çok Sevdim 5.Bölüm Fragmanı 8 Ekim

Ben Onu Çok Sevdim 5.Bölüm Özeti Ayhan Aydan, arkasında oğlunu bırakmak pahasına Roma'ya gitmek kararında ısrarlıdır. Onu yolundan döndürecek tek bir şey vardır... Adnan Menderes ise daralan siyaset çemberinin içerisinde mücadele etmektedir. Kendisine kuvvet veren şey ise; Ayhan Hanım'ın arkadaşlığıdır. Yüksel Menderes öğrendiği büyük devlet sırrını daha fazla taşıyamaz ve annesiyle paylaşmaya karar verir. Berrin Hanım bu çalkantıyı Adnan Bey'e aksettirmeden çözmeye kararlıdır. Menderes ailesi her günden daha çok kenetlenerek bu sorunların üstesinden gelmeye çabalayacaktır. Ancak hiçbir şey göründüğü gibi kolay değildir...
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


ATV'de 8 Ekim'de ekrana gelecek olan ben onu çok sevdim 5.bölüm fragmanı için yayınlanan fragmanı sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/ben-onu-cok-sevdim-5-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder