29 Temmuz 2013 Pazartesi

Benim Hala Umudum Var 6.Bölüm 5 Ağustos Pazartesi

Benim Hala Umudum Var 6.Bölüm Özeti

Emel Hanım, Ozan ve Umut’un birlikteliğini engellemek adına planlar yapmaya devam ediyor! Umut annesiyle evden ayrılmak için plan yapmaktadır fakat bunu öğrenen Zafer, Zeliha’yı tehdit eder. Zeliha’nın yine eli kolu bağlanmıştır. Hale Umut’un Emel Hanım’la konuştuğunu öğrenince bunu Ozan’a anlatır. Ozan annesinden hesap sorar fakat oğlunun Umut’la ilişki yaşamasını istemeyen Emel Hanım’ın başka bir planı vardır. Refika’ya yalancı şahitlik yaptırır ve Ozan’ı ikna eder. Umut ve Ozan kendilerine kurulan tuzaktan habersiz aşk acısı çekmektedir. Mete’nin telefonu üzerine sevinen Asude gerçeği öğrenince şok olur. Mete evlerindeki bütün değerli eşyaları kaçırır. Bunu gören Asude çılgına döner.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 5 Ağustos'ta ekrana gelecek olan benim hala umudum var 6.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-6-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder